Kariera w firmie Napena Sp. z o.o.
 
          
     NAPENA to polska firma, działająca na rynku zaopatrzenia gospodarstw rolnych od 2003 roku. 
Działalność firmy obejmuje sprzedaż i dystrybucje: nawozów, środków ochrony roślin, materiału siewnego, biostymulatorów, nawozów dolistnych oraz skup płodów rolnych.
 
           Firmę tworzy zespół wysoko wyspecjalizowanych pracowników i menadżerów, z wieloletnim doświadczeniem w branży. Zatrudniamy pasjonatów rolnictwa, praktyków, którzy chcą mieć wpływ na to jak jest postrzegane nowoczesne rolnictwo. Każdy z pracowników odgrywa w naszej firmie istotną rolę, wiemy że to ludzie są kluczem długofalowego sukcesu. Dlatego dostarczamy naszym pracownikom niezbędnych narzędzi, których potrzebują aby się rozwijać oraz osiągać sukces w pracy.
 
NAPENA jest znakomitym miejscem żeby „wystartować” i zbudować satysfakcjonującą, pomyślną i długotrwałą karierę.  
Szukamy osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę, uczyć się wraz z nami, wzmacniać pozycję eksperta, które pomogą nam sprostać wyzwaniom rynku oraz zrealizować ambitne cele - ludzi dla których praca to nie obowiązek, ale codzienna pasja…
 
…więc jeśli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych – 
aplikuj do naszego zespołu i stań się jego częścią!!!
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY, DORADCA KLIENTA
            miejsce pracy województwo:
               wielkopolskie   /   lubuskie   /  dolnośląskie 
          
            Dołącz do nas, jeżeli: 
                           - posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe rolnicze lub ekonomiczno-rolnicze
                           - masz umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z klientami, umiesz analizować ich    potrzeby
                           - lubisz wyzwania, pracę w terenie i kontakty z ludźmi
                           - jesteś odporna (-ny) na stres
                           - masz prawo jazdy kat. B
                           - doświadczenie w branży rolniczej i / lub znajomość rynku rolnego będą dodatkowymi atutami
Twoje zadania: 
- prezentacja i sprzedaż środków do produkcji rolnej za pośrednictwem centrum dystrybucyjnego  
                            - doradztwo w zakresie nawozów, środków ochrony roślin, materiału siewnego i biostymulatorów
                            - promowanie produktów i udział w wydarzeniach branżowych
                            - budowanie długotrwałych relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi przyszłymi klientami 
            Czego możesz od nas oczekiwać: 
                             - pracy w firmie o silnej pozycji na rynku
                             - stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
                             - atrakcyjnego wynagrodzenia zależnego od osiąganych wyników
                             - niezbędnych do pracy narzędzi (samochód służbowy, laptop, smartfon)
                             - regularnych szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
                             - zagranicznych i krajowych wyjazdów służbowych
                             - pracy w zgranym i ambitnym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą
 
Zainteresowanych pracą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@napena.pl
           
       
          
PRODUCT MANAGER DS. UPRAW WARZYWNICZYCH
            miejsce pracy województwo:
               kujawsko-pomorskie  
          
            Dołącz do nas, jeżeli: 
                           - posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe rolnicze lub ekonomiczno-rolnicze
                           - masz umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z klientami, umiesz analizować ich    potrzeby
                           - lubisz wyzwania, pracę w terenie i kontakty z ludźmi
                           - jesteś odporna (-ny) na stres
                           - masz prawo jazdy kat. B
                           - doświadczenie w branży rolniczej i / lub znajomość rynku rolnego będą dodatkowymi atutami
Twoje zadania: 
- prezentacja i sprzedaż środków do produkcji rolnej za pośrednictwem zagranicznej firmy
                            - doradztwo w zakresie stosowania biostymulatorów i nawozów dolistnych
                            - promowanie produktów i udział w wydarzeniach branżowych
- pozyskiwanie nowych klientów i promowanie produktów zachodniej firmy
                            - budowanie długotrwałych relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi przyszłymi klientami 
            Czego możesz od nas oczekiwać: 
                             - pracy w firmie o silnej pozycji na rynku
                             - stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
                             - atrakcyjnego wynagrodzenia zależnego od osiąganych wyników
                             - niezbędnych do pracy narzędzi (samochód służbowy, laptop, smartfon)
                             - regularnych szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
                             - zagranicznych i krajowych wyjazdów służbowych
                             - pracy w zgranym i ambitnym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą
 
Zainteresowanych pracą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@napena.pl
SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW
            miejsce pracy województwo:
               zachodniopomorskie / lubuskie 
               dolnośląskie / opolskie 
            Dołącz do nas, jeżeli: 
                           - posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe rolnicze lub ekonomiczno-rolnicze
                           - masz umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z klientami, umiesz analizować ich    potrzeby
                           - lubisz wyzwania, pracę w terenie i kontakty z ludźmi
                           - jesteś odporna (-ny) na stres
                           - masz prawo jazdy kat. B
                           - doświadczenie w branży rolniczej i / lub znajomość rynku rolnego będą dodatkowymi atutami
Twoje zadania: 
- prezentacja i sprzedaż środków do produkcji rolnej za pośrednictwem zagranicznej firmy
                            - doradztwo w zakresie stosowania biostymulatorów i nawozów dolistnych
                            - promowanie produktów i udział w wydarzeniach branżowych
- pozyskiwanie nowych klientów i promowanie produktów zachodniej firmy
                            - budowanie długotrwałych relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi przyszłymi klientami 
            Czego możesz od nas oczekiwać: 
                             - pracy w firmie o silnej pozycji na rynku
                             - stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
                             - atrakcyjnego wynagrodzenia zależnego od osiąganych wyników
                             - niezbędnych do pracy narzędzi (samochód służbowy, laptop, smartfon)
                             - regularnych szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
                             - zagranicznych i krajowych wyjazdów służbowych
                             - pracy w zgranym i ambitnym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą
 
Zainteresowanych pracą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: elwira.kowalska@napena.pl
           
       
          
          Zainteresowanych pracą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@napena.pl 
		  
		  
Przy wysyłaniu aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie w/w danych osobowych przez firmę Napena Sp. z o.o. z siedzibą w Szamotułach, przy ul. Świdlińskiej 1 w Szamotułach 64-500 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji."
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
 
       
     
        